Vårt sovrum.

Ni har ju sett bilder på det här innan, men nu sa jag att jag skulle visa insidan av alla rum så NU GÖR JAG DET.
Så - This is where the magic happens. Om man med magic menar att jag tittar på Inside Amy Schumer och Martin snarkar så högt att fogen mellan tegelstenarna rasar ner och lägger sig i små högar på golvet.
 
Längst ner till höger på TV:n så finner ni svaret på frågan "Hur ser Hanna ut när hon ligger på mage i sängen och fotar sin TV?"
 
 
Håkancitatet beställde jag av @trapphustavla på Instagram och barnen på bilden bredvid är mina som jag bara lagt i en hög och sen fotat av.
 
Om jag har några lik i garderoben? Nej. Om jag, rent hypotetiskt, skulle slå ihjäl nån med en stor påk för att den snarkar så förbannat så skulle jag inte gömma den här pga luktar illa med döda personer och vill ej ha blod och kroppsvätskor på mina käder.
 
Och handtagen kommer från Boligheter. Väldigt effektiva att öppna garderober med. Så himla värda det dyra priset. INGA andra handtag öppnar dörrar så bra.
 
Hur sovrummet såg ut innan? Det här är tyvärr den enda bilden jag har:
Sen denna togs har vi alltså slagit ned den grå väggen och gjort två rum. Och städat endel.
Så om jag fotar ur samma vinkel ser det alltså ut såhär:
 
Ja, det var allt. Herrgud, sovrummet är inte så stort, det finns inte så mycket mer att fota. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Zarah-Lou:

Alltså WOW så snyggt!! Stilrent och snyggt! :D Så jefla kul med före- och efterbilder! ÄLSKART'!!

Och ang. plywoodväggen - HELT RÄTT! Jag har tänkt flera gånger att jag skulle vilja sätta upp en sådan och måla betonggrå - typ fejkad betongvägg! Men jag vet inte var.. så nu får jag surfa in här och titta när jag vill stilla mitt behov lite då och då!

Så fint ni fått det! <3

#2 / / Anna :

Alltså Hanna. Här ligger jag på sjukhus och uppdaterar din blogg på tok för många gånger. Nu tycker jag det är dags för lite uppdatering faktiskt!

#3 / / Anna :

Alltså Hanna. Här ligger jag på sjukhus och uppdaterar din blogg på tok för många gånger. Nu tycker jag det är dags för lite uppdatering faktiskt!

Svar: Men din stackare! Hur länge ska dom behålla dig där?
Hanna

#4 / / Sandra:

Alltså den grå lampan lämnar ej min näthinna så nu måste jag få veta, var är den köpt? Måste ha!!!

Svar: Den är från IKEA :)
Hanna