Saker som har hänt sen vi talades vid sist:

- Jag har haft massor av kalas och lagat svinmycket mat till svinmycket folk. Och fått nästan allt på min önskelista!
 
 
- Jag vet, jag är helt sjukt bortskämd.
 
- Vi har haft chipstävling härhemma. Min storasyster anordnade en till Pellan sist hon sov hos henne och nu ville Pellan göra en likadan till Siri.
 
 
- Sak som försvårade tävlingen: Siris dåliga ordförråd.
 
- Hon blundade, smakade noga och svarade "Chisp" på alltihop.
 
 
- Vilket i och för sig var rätt svarat. Allt var ju chips.
 
- Pellan har lärt sig att cykla! Jag trodde på riktigt att hon skulle ha stödhjul hela livet men så igår bestämde hon sig och bara "Nu kan jag cykla utan stödhjul pappa. Jag känner det i sinnet".
 
- Sen gick hon ut i garaget, hämtade sin cykel och... cyklade iväg utan stödhjul. Som ett jäkla proffs! Och Martin var så stolt och log så mycket att solen blekte hans tänder en hel nyans.
 
 
 
 
Saker som inte har hänt sen vi talades vid sist:
 
- Jag har inte köpt nån katt. För jag tycker katter är opålitliga djävulsdjur som bara väntar på rätt tillfälle att sätta klorna i ens hud. Fy fan.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Louise:

Grattis i efterskott! Du får gärna visa vad du fick i födelsedagspresent!