Lidandet del 2.

Nu kanske ni sitter därhemma i stugorna och tror att jag mår bättre idag - men det är helt fel, det gör jag inte. Jag mår faktiskt sämre. Javisst, vet ni. När jag körde skurmaskinen på jobbet imorse var jag så svag och ynklig att jag till och med började fundera på vilka psalmer som skulle spelas på min begravning. Tänkte mig nått sorgligt men ändå upptempo. Nått som gör folk ledsna men ändå får dom att vilja stampa takten och säga "Ja, hon är död men va kul vi har". Ni som kan eran psalmbok - finns det nån svängig bit som passar in här?
 
Hursomhelst så har jag en tid hos läkaren imorgon. Och antagligen kommer hen säga att jag har blodbrist som jag hade sist jag mådde såhär och så får jag tabletter som gör att det känns som man skiter cement och sen är allt som vanligt igen. Eller så är det dödscancer. Hoppas inte på dödscancer.
 
//Experten på sjukbilder
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Hej
Hoppas du snart blir piggare , men passa på att köp laxermedel (mini suppar )

#2 / / Beatrice :

Såg min kommentar tappade massa text ?
Om du vet maken kommer bli cement så kan dj ju passa på att köpa något son kan underlätta & så får vi absolut hoppas det inte är
Dödscancer
Krya på dig

Svar: Jag har haft massa problem med kommentarer idag. Jäkla blogg.se. Men tack för tips - jag ska ta det i beaktning ;)
Hanna

#3 / / Anonym:

Man bör äta och inte bara tänka på utseendet

Svar: Vem har sagt att jag inte äter? :)
Hanna

#4 / / Anonym:

Vill du ha fler barn i framtiden? :)

Svar: Nej, det har jag nog inte tänkt. Hurså? ;)
Hanna

#5 / / Sandra:

Krya på dig bästa bloggaren jag vet! kram

Svar: Tack snälla! 😘
Hanna