Lediga torsdagen.

Jag har haft en så sjukt effektiv dag idag. Vet ni vad jag har gjort? Nej, det hoppas jag att ni inte vet - för i så fall innebär det att ni har stalkat mig hela dagen och DÅ TÄNKER JAG ANMÄLA ER TILL POLISEN ERA JÄVLAR! Så obehagligt med folk som kryper runt ute i buskarna och snokar och håller på.
 
Hursomhelst så har jag gjort en liten sammanställning på dagen. Så att så många som möjligt (på lagligt vis) ska få veta hur effektiv jag har varit. Varsågoda:
 
- Spacklat en vägg
- Slipat en annan vägg
- Byggt om en hylla i Ellys rum
- Städat
- Dragit båda barnen på pulka till affären
- Handlat i affären
- Lagt upp ett filmklipp från bröllopet på Instagram
- Jag både klippte och la på filter så det räknas VISST som syssla
- Lagat nån slags currykycklinggryta
- Bytt lakan i Ellys säng.
- Eller ja, "bytt" kan vara fel ordval.
- Jag tog ut dom gamla och la dom i tvätten men jag la ej i nya
- Det är ju så tråkigt och bökigt och jävligt så det överlät jag till Martin
- Packat fika och badkläder och tagit med ungarna till simhallen
- Spenderat TRE timmar i badet
- Till och med mina knä såg ut som russin?
- Ätit kvällsmat
- Lagt barn
- Okej, Martin la dom. Han skulle ju ändå upp och lägga i nya lakan
- Och ja, nu har jag burit upp lim och kniv och pensel från källaren och tänkte dra igång att tapetsera hallen.
 
Jag är ingen expert på matte men jag får fan det till 20 punkter? Och då räknade jag inte ens med när Siri spillde ut en hel tallrik yoghurt och Elly skakade ketchupen med korken öppen.
 
Ja, det är fritt fram att tänka WOW nu.

Väggar redo att tapetseras. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Klippmalin :

Wöhöööw, året jävla Mama...! 😂

#2 / / Anonym:

Jag tänkte WOW! Asmånga grejer ju.

#3 / / Anette:

Jag tänker att det faktiskt är ett antal osynliga punkter också. Klätt på barn inför pulkafärd till affären till exempel. Du är banne mej en superhjältemorsa!