SE HIT! Viktig lista!

Nu är det bara lite drygt en månad kvar till min födelsedag. Hur mycket jag fyller? Trettio jävla år. Herregud, jag ser ju inte ut att vara en dag över 12? Hursomhelst så tänkte jag visa er vad jag önskar mig - så att ni i god tid hinner handla, packa och skicka det till föreningsgatan 8b, 577 35 Hultsfred.
 
Jamen, varsågoda då.
Lista på saker jag önskar mig i födelsedagspresent:
 
1. En dammsugare. Ej bakverket utan städapparaten. Jag är inte mycket för marsipan men jag gillar att ha det städat runt mig.
 
2. Kudde från Svenskt Tenn. För man vilar bättre mot kuddar som kostar orimligt mycket pengar.
3. Och det här blocket från samma ställe. Om man skriver bättre lappar för att det kostar orimigt mycket pengar? Jag vet inte. Jag är ingen forskare som undersöker sånt. Jag jobbar i en färgaffär.
4. En klocka från Daniel Wellington. Med brunt läderband och nått romantiskt ingraverat. "Du är för snygg för att vara sann" skulle det exempelvis kunna stå.
 
5. Biljetter till Niklas Strömstedt show! Kan varenda textrad i varenda låtjävel han nånsin har skrivit och nångång måste jag ju få användning av mina kunskaper.
 
6. Kuvert med pengar. Jag tar även emot swisch: 0702629149.
 
7. Blomlåda från Ferm Living.
8. Ett nytt badrum. Jag tänker mig den svarta marmormönstrade mattan från Gerflor och vitt kakel med manhattangrå fog. Golvmästarcheferna! Antecknar ni nu??
 
9. Och den här toalettrullehållaren.
 
 
 
10. En kamera. Som är liten och smidig och som skickar bilder till telefon och dator via Wifi. Och som slätar ut rynkor. Jag fyller ändå trettio - det kommer behövas.
 
11. En weekend i Barcelona. Eller två veckor i Mexico.
 
 
Sak jag inte önskar mig: Star Wars-morgonrock.
 
 
 
Jag har inte sett nån av filmerna och jag har redan en morgonrock i grå fleece som jag gillar.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sandra:

Hahahhahah

Svar: 😘
Hanna

#2 / / Klippmalin:

Då får jag skicka tillbaka den sistnämnda..!

Svar: Ge den till Johan som ett litet grattis i efterskott! ;)
Hanna

#3 / / Lill:

1, 5, 6 Instämmer helt
8 Instämmer delvis

#4 / / Mysan:

Nr 9 finns på boligheter i Västervik om du inte visste det, har det svarta 👌😊

Svar: Det kan jag tänka mig, vi har ju som bekant ganska lika smak ;) Jag såg att IKEA får in ett svinsnyggt med träben nu i mitten på februari med - som säkert är lite mer prisvärt.
Hanna

#5 / / Hanna till Mysan!:

Jag trodde du menade blombordet men du menade toarullehållaren va? Nån sån finns inte på IKEA ;)