Ensam vuxen.

Jag är ensam hemma ikväll. Eller ja, barnen sover ju på övervåningen, men min kille är inte hemma. Han är i ett annat land. Tyskland.
 
Det ingick nämligen i hans plikt som bestman på Linus och Amandas kommande bröllop, att han skulle följa med brudgummen på liten resa utomlands och införskaffa vissa förnödenheter till festen. Ja, och sen har han ju dom där vanliga bestmanuppdragen med såklart - som att vara ett stöd framme vid altaret under vigseln, se till att Linus inte svimmar och slår huvudet i stengolvet och dör, att se till att hans frisyren ligger rätt och att ingen får kalla fötter.
 
Som om Linus nånsin skulle tvivla på att gifta sig med Amanda. Jag skulle fasen kunna tänka mig att gifta mig med Amanda.
 
Vad jag fick för uppdrag till bröllopet? Jo, Linus frågade om jag inte kunde tänka mig att sova på deras festloge kvällen innan festen. För att se så det inte blir för kallt och dragigt och så det inte finns några råttor i närheten och så.
 
Ärofyllt ändå, det måste man säga.
 
Om jag har luggen i ögat? Nej, det här är en gammal bild. Jag har kammat bak den för längesen.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Alexandra:

Jag blev oxå erbjuden det uppdraget 😂

#2 / / Alexandra:

Jag blev oxå erbjuden det uppdraget 😂

Svar: Han hade tydligen frågat varenda jäkel på tysklandsbussen igår med - och så trodde man att man var speciellt utvald för denna ärofyllda uppgift ;)
Hanna

#3 / / Amanda:

Su är för göllig du Hanna😀😘