Två tips ni ej vill missa!

Tips ett:

Jag tycker att Kay Bojesens apa är en himla fin detalj att ha i barnrum (ej unikt tyckande eftersom VARENDA JÄVEL har en). Men alltså, att ställa in en träleksak för ett fyrsiffrigt belopp på Siri "The Crazy Kid" Lennströms rum är vad Magnus Uggla skulle besjunga som "kasta pärlor åt svin". Så därför har jag köpt en virkad variant! Hur smart? Svinsmart. Och svinfin!



Gå in på @liasskapande på Instagram och kolla. Det är hon som virkar dom. Helt fantastiskt duktig. (Jag minns inte exakt vad den kostade pga köpte den för ett år sen. Men all info finns säkert där.)

Tips två:

Det här är kanske ett sommartips och det är inte sommar nu, jag vet det, jag kan årstiderna. Men skit i det nu. Nästa gång solen skiner och ni känner för att bli yrsliga så rekommenderar jag er att bli det på den här jäveln från Kopparbergs:


Det är som en helt ny värld har öppnats. En värld där man kan bli full av glass! Det finns en med smak av fläder med - köp inte den. Ta jordgubben!  

Ja, det var allt. Varsågoda för tips.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Var kan man köpa den, märke?

Svar: Om du menar apan: den görs för hand av @liasskapande och köps via hennes Instagram.

Om du menar drickan: den är från Kopparbergs och köps på Systembolaget.
Hanna

#2 / / Marielle:

Glass med alkohol?!?! Herregud, min värld känns äntligen komplett på något sätt.