Sak ni hade vetat om ni följde mig på Instagram:

Jag har köpt en rumsgran samt 3 liter ERNST på Frendo:


Jag har köpt en ganska ful ljusstake på second hand och sprayat den svart. Med färg från Golvmästarna såklart:



Jag heter foreningsgatan8b där med. Följ mig nu. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linnea B:

Nog för att jag är sjuk och kanske feberyrar. Men skrev du inte ett inlägg igår om att du betala med 1-kronor, eller har jag helt tappat det? :/ Med vänlig hälsning, orolig eventuellt senil 25+are

Svar: Du verkar ha tappat det!!? 😱 Haha, nej. Jag skrev det som ett utkast igår - råkade publicera istället, insåg mitt misstag och raderade det snabbaste jag kunde. Sen orkade jag inte skriva om allt utan drog den korta versionen :)
Hanna

#2 / / Heléna:

Men vad smart att måla ljusen oxå, så himla snyggt!

#3 / / Heléna:

*host* jag hittade en ljusstake på Returbutiken och när jag kommer hem och går in här ser jag att det är en exakt likadan! Nåväl, det var iaf du som gav mig inspiration till att måla även ljusen, så sjukt snyggt! Tack!

Svar: När man har så jäkla snygga blomhyllor som du har så blir det ju ännu bättre! :)
Hanna