Är det ens min unge?

Jag bara "Vad vill du ha till fikat Pellan? Vi har Tom&Jerry-kex i skåpet?"

Och hon bara "Jag tar en rå korv och saft, tack"



Mycket gott kan man säga om henne - men nått fika-proffs det är hon fan inte.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Maria:

Så är min 4-åring med. Tar gärna råa korvar och mackor istället för fika och godis. Men plockar gärna mkt i sin godispåse, sen tar han några bitar och är nöjd sen.

#2 / / Emma:

Men shit, typ vackraste ungen ever ju?!

#3 / / Anna:

Kopparspiral? Det har jag och har hittills inte kommit på nåt neg med den. Förutom när jag skulle klippa trådarna och svärmor undrade varför man gör det. "Eh för att din som typ sticker sig när han eh..."

Svar: Haha! Jag har provat det men fick typ skav i magen. Barnmorskan bara: din kropp är nog inte skapad för spiral.
Hanna