Några bilder från hemmet bara.

Barn är på dagis = passar på att städa.
Barn kommer hem från dagis = all städning SÅ JÄVLA ogjord.
 
Men jag fotade bevis på att det faktiskt har varit rent och snyggt idag, om ens bara för några timmar.
 
 Det är nån som har pinnat en bild på min hylla på pinterest! Storheten i det! Ja, alltså den här hyllan i vardagsrummet. Jag har ju inte lagt ut en bild på mina brön och låtit den spridas helt fritt på internet.
 
 Pellan har fått en ny köksstol. Hon är väldigt nöjd med den förutom att "den är lite kall att vara naken på".
Och jag bara "fast när ska du sitta naken på stolen?" och hon bara "kanske efter ett bad eller så".
 
Ni som har valt att inte bo i Hultsfred endast på grund av att Nicolas Vahé-kryddorna inte finns att köpa här - ni kan flytta hit nu! Frendo har tagit in dom i sitt sortiment. Yey.
 
 Ja, tidningskorgen behöver tömmas men jag är ensam hemma med två barn hela den här veckan, DET FINNS GRÄNSER FÖR VAD JAG KLARAR AV.
 
 
 
 
 
Sak jag lät min minsta göra för att kunna skriva det här inlägget: leka med kniv.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Inspiria:

Fint!

#2 / / Julia :

Sjukt fint! Verkligen.

#3 / / Emmi:

Älskar ditt sätt att skriva! Skrattar högt här. Fint har du också.

Svar: Tack snälla! :)
Hanna

#4 / / Thea:

Åhh, jag blev helt plötsligt förälskad... i klockan och spisen i ditt hus! Så himla fint!!

#5 / / Isa Bylund:

men gud vad snyggt ni har det! bra smak ;)

#6 / / Robex Lundgren:

snyggt

#7 / / Katta:

Hej hej! Fin blogg :). Kolla gärna in min blogg och lämna även gärna en liten kommentar efter dig :).

#8 / / Anna:

Vilken grym blogg du har =) Fint hem och roliga inlägg.. Här kikar jag in fler gånger =)
/Anna

#9 / / Josephine Struik:

Åh vilken fin stil du har! :) Gillar den skarpt

#10 / / Linda:

Vilket fint hem du har :)

#11 / / Denise:

Vågat att låta liten leka med kniv, fast hon ser ju alldeles världsvan och kniv van ut redan så det gick säkert bra ;0)

#12 / / Johanna:

Fint!

#13 / / Tova:

Ditt hus är mitt drömhus. Så fint nu har det!!

Svar: Oj, tack snälla! :)
Hanna