Stafettpinne?

Bubbel skickade en sån här kallad "vänaward" (ja, jag fick också läsa flera gånger för att kunna se vad det stod). Man svarar på fem frågor och skickar dom vidare till 3 utvalda bloggar. "Vill du föra vidare den här stafettpinnen?" skrev hon och det är klart jag vill! Tack för att du utvalde mig!
Jag blev aldrig vald att vara med på stafetterna i skolan (det hade nått med min sakthet att göra) utan fick på min höjd hålla i nått målsnöre nånstans och se när dom andra tjejerna sprang förbi med vinden i håret.

Så hit med pinnjäveln så ska jag föra den vidare bättre än nån annan!


1. När ingen ser/hör mig så brukar jag..
Alltså, jag kommer inte på nått. Jag sjunger och dansar lika mycket när folk ser som jag gör när ingen ser. Det skulle vara skita då. Det uppskattar jag om ingen ser. Eller hör.

Eller alltså, nu är ju jag tjej och vi... skiter inte. Men jag tänker att om, OM jag skulle skita, då skulle jag antagligen inte vilja ha en massa folk där. 

2. Jag går aldrig hemifrån utan..
...Nått på underkroppen. Det vore ju inte hundra att gå naken på underkroppen? Vad fan är det för fråga? Går nån ut så?

3. Min blogg heter som den gör för att..
Jag vet inte. Jag provade kyrkogårdsgatan8b och trädgårdsvägen8b men föreningsgatan8b låg bäst i munnen.

4. Vågade jag så skulle jag..
Gå hemifrån utan nått på underkroppen. Men jag är en fegis.

5. Om tio år kommer jag..
Vara 35 år. Till och med jag som hoppade av matte C kunde räkna ut det.


Jag utmanar:

Egoina. (En gång läste hon ett inlägg och kommenterade "Hahaha, kul!" Jag väljer att leva kvar i tron att hon läser. Jag väljer också att leva kvar i tron om att Elvis fortfarande lever undercover nånstans. Och kanske också Lady Di?)

Burkmatsmamman

Hockey-jennie



Så, spring iväg med pinnen nu!!
Publicerat i Allmänt
#1 / / belle:

sv; HAHA :D då verkar det som att din unge, jag och LV-väskor har något gemensamt minsann :D



Tycker mycket väl att du ska leva kvar på det! Jag fick själv reda på att en av mina favoritbloggerskor och hennes bästis gillar mig och läser min blogg ibland. Om jag blev som en mesig liten jobbig flicka och fnittrig och glad och lycklig? JORRÅ. fast det kommenterade ju aldrig min blogg, så att egoina gjorde det är lixx status, mer status än en märkesväska ;)



peace!

#2 / / bubbel:

Ha ha - Hanna du får mig att gapskratta så kollegorna undrar vad jag håller på med egentligen! Åh vad roligt det var att läsa dina svar, det här kommer jag leva på länge..:)

#3 / / jennie:

Pinnen är upplockad! By the way kanske jag också ska köpa mig ett hus på din gata (apropå ditt inlägg från nu ikväll). Kan ju vara bra att planera för framtiden, man vill ju ha en glad unge med varmt huvud.