It´s the most wonderful time of the year.

Vi har haft julkortsfotografering härhemma idag. Och ja, jag vet att alla som bara vill köpa ett färdigmålat jävla tomtekort och skriva God Jul på med bläckpenna river sitt hår nu - MEN MINA BARN ÄR SÅ SÖTA I TOMTEKLÄDER ATT DET VORE ETT BROTT MOT JULEN OCH JESUS ATT EJ FOTA DOM.
 
Hursomhelst.
 
Förra året var ju Siri inte så himla stor. Hon dreglade visserligen bort snögubbeknapparna vi hade målat på hennes mage och så - men hon satt ändå där man satte henne. Det gjorde hon inte iår. HERREGUD. Det är verkligen orimligt att jag älskar henne så sjukt mycket som jag gör - med tanke på hur jävlig hon är.
 
Men nu är det klart. Och det blev nog bra. Tillslut.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Maria:

Jag ville bara säga att jag gillar din blogg skarpt!

Svar: Tack snälla! :)
Hanna