10 saker ni borde veta.

1. Igår köpte jag mina dyraste skor nånsin.
 
2. Och dom var inte ens snygga?
 
3. Men den duktiga Intersport-killen sa att jag absolut borde ha dom eftersom skorna jag springer i nu tydligen är "lika stabila som att inte ha några skor alls" och vem är jag att ifrågasätta en expert.
 
4. Min syster skulle också ha ett par men hon var så rädd att springa på det där löpbandet att hon tvingade den duktiga Intersport-killen att stå bakom och vara beredd på att fånga henne om hon skulle åka av.
 
5. Han hade dött i smällen om hon hade kommit flygande, det säger jag bara.
 
6. Imorgon ska jag på fest i Silverdalen.
 
5. Herregud, vilka fyllor jag upplevde där i ungdomens dar. Och herregud, vilken tur att ingen berättade för min mamma hur många gånger polisen kom dit.
 
6. OBS. Ej på grund av att vi missbrukade knark och så utanför att grannarna tyckte att vi förde för mycket oväsen. Och möjligtvis var lite för fulla.
 
7. Jag har klippt mig! "Jag vill ha en liten lugg. Tänk Backstreet Boys, tänk Take That" sa jag till Klipp-Malin som högg i med saxen och gjorde ett lika fantastiskt jobb som alltid.
 
8. Malin kan vara en av dom härligaste jag vet. Jag skulle lätt kunna betala för en timmes häng med henne oavsett om hon klippte mig eller inte.
 
9. På ett icke horigt sätt såklart. Vad tror ni att Malin och jag har för relation egentligen? Vi är gifta båda två och ej lesbiska?
 
9. Nu ska jag se på Nära och Kära på 3:an. När jag såg den på bio i Australien var jag helt lyrisk och skrev på Lunarstorm att den var SVINBRA. Lätt 5 av 5. 
 
10. Jag var tydligen inte speciellt kritisk när jag recenserade filmer på den tiden.

Enda bilden jag hittade där jag såg åtminstone lite full ut.
Publicerat i Allmänt