Ditt Bröllop. Mitt Bröllop. Vårt Bröllop.

Idag firar Martin och jag 9 år tillsammans! Grattis. Tack.
 
Herregud, va länge vi har varit ihop nu. Snart ett helt jäkla decennium. Tänk när vi träffades, då var jag en ung och fräsch 20-åring med solsken i blick och jeans så låga i midjan att man knappt behövde dra ner dom när man skulle kissa. Nu bara: Kräksluktande gift tvåbarnsmorsa som helst bär mjukisbyxor pga vill ej ha "onödigt tryck över tarmarna och maginälvorna".
 
Martin däremot, han var ju 28 och ganska gammal och förfallen redan innan vi blev ihop. Det har inte blivit lika drastiskt i hans fall, menar jag. 
 
Hursomhelst. Som av en slump på just våran årsdag så blev våra bröllopsbilder publicerade på Ditt Bröllop. Javisst, vet ni. I somras fick jag frågan via mejl om man fick låna bilderna + göra textutdrag från bloggen och använda det till hemsidan och jag sa såklart ja (eftersom jag tydligen är en person som inte bara har stora tavlor av mig själv och min man på väggarna härhemma utan även vill att hela internet ska ha möjlighet att se oss.) 
 
Jag vet att det är våran fotograf Beatrice Bolmgren som ska ha äran, att det är hennes fotokonst man vill åt och så - MEN JAG TÄNKER ÄNDÅ VA LITE MALLIG.
 
Publicerat i Allmänt