Söndagslistan!

- Idag har Martin och jag varit gifta i ett halvt år. Vad kallar man det? Servettbröllop?
 
 
- Vi firar våran kärlek genom att jag åker till Ullared med mina föräldrar och spenderar alla pengar jag skrapade ihop på loppisen igår.
 
- Eller ja, alla och alla. Jag sålde för 430 kronor och sen åkte jag direkt till ICA och handlade fancy lördagsmiddag för 425 kronor. Nu är inte jag nått mattegeni men enligt mina beräkningar innebär det att jag har fem spänn att sätta sprätt på idag.
 
- Det är inte jättemycket pengar, det är det inte.
 
- Vi ska byta värmesystem på onsdag.
 
- Vad vi ska för värme nu? Jag vet inte. Jag är svindåligt insatt. Alltså, jag känner ju skillnad på varmt och kallt och så men när Martin ville diskutera för och nackdelar mellan jordvärme och luft/vatten då försökte jag verkligen lyssna intresserat men tänkte mest på varför jag har börjat gilla Gräddkola mer än Polly nu på sistone.
 
- Kanske är det nån slags inre protest emot att Polly ska hålla på att blanda sig med en massa andra smaker? Det är jobbigt nog att hålla på att sortera bort dom mörka, nu kan man helt plötsligt riskera att få en Polly med nått jävla fruktskum i?
 
- Herregud, min mun är tillräckligt stor för att klara av både en Polly och en Ahlgrens bil samtidigt, ni behöver inte hålla på att mutera dom. HÖR NI DET POLLY?! 
 
- TACK fina ni för alla kommentarer och mejl (okej, mejlet. Det var bara ett.) angående abortinlägget. Jag ville skicka hjärtanemojis till er alla men jag vet inte om vi är där i våran relation än? 
 
- Nej, nu måste jag återgå till mitt mer ytliga jag och fokusera på min shopping.
 
- Hej så länge.  
Publicerat i Allmänt