Skjorta med fel budskap.

En kund på jobbet tittade på mig idag och bara "Ska jag säga grattis?" Och jag tänkte efter om jag hade födelsedag eller namnsdag eller annan firardag men kom inte på nått så jag sa nej. Och hen bara "Det ser lite ut som en gravidtröja det där så jag tänkte att det kanske var en liten till påväg?".

Va fan! Här har man klätt upp sig i sin finaste juleskjorta och istället för att sprida en fröjdefull jul så ser jag bara påsatt ut. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Men gud. Jag vågar knappt fråga om det är en liten på väg när det TYDLIGT syns att kvinnan i fråga är i nionde månaden.

#2 / / Anonym:

Haha, inte alls ok och vräka sig ut nåt sånt.

#3 / / Louise:

Dog av sista meningen! "Så ser jag bara påsatt ut" haha <3

#4 / / Anonym:

Hahah! Alltså du är ju underbar.

#5 / / Sofie:

Hahaha!!! Sluta aldrig blogga!! Du är ju underbar!

Svar: Så länge du fortsätter ge sånna där komplimanger så lovar jag att fortsätta blogga ;) Tack!
Hanna

#6 / / Anonym:

😂😂😂