Håller er uppdaterade och så.

- Magsjukan verkar vara utplånad. Herrejesus och Gud i himlen va skönt.

- Och grillpremiären är avklarad!

- Fostret ligger kvar i livmoderns lugna vrå.

- Vi har tagit fram utemöblerna och tagit vår första fika på verandan!

- Martin har köpt sig en ny bil. En beige. Som han ska ha till jobbet när han har jour och så.

- Herregud. Vem köper en beige bil?

- Ja, Martin tydligen. 

- Fast han påstår att den är "mer åt det guldiga hållet".

- Nej, nu ska jag gå och måla några stolar.

- Hej så länge.

Pellan äter jordgubbar i solsken. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Denise:

Härligt med vårfika!!! Skönt att du klarade dig från magsjukan, det har inte jag gjort kan jag lova!!! Fy f**n vad dåligt jag mått! Varför finns magsjuka liksom??? Tuva klarade sig undan med två kräkningar - blev liiiiiite värre här kan jag lova! Blääää... Men nu så är det värsta över....puh! Ha det gott!!!