Krönikan

Om jag har ångest över felstavningen av "sett" i ingressen? Ja, jo. Lite.
Men här har ni den, skakigt fotograferad i en bil på väg till Göteborg:
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anna - If you can dream it, you can do it:

Fy vad bra du är!

#2 / / Therese M:

Bra skrivet, är också rädd för det mesta men inte på samma sätt. Mer att om någon är sen, är jag övertygad om att det hänt en olycka, jag hittar ständigt nya sjukdomar som jag lider av (men går inte till läkaren utan konstaterar efter några dagar att så nog inte är fallet)och jag kan ligga i timmar och fantisera om hemska saker som ska ske. Lite knäppa är vi nog alla. Skönt att se att du har sån självinsikt att du kan skriva om det, det om något ser jag som ett friskhets tecken=)

#3 / / Mie Svensson:

Det var mycket rolig läsning men överdriver du inte LITE, eller är du så rädd din krake:)
Ha en riktigt go semester och hälsa GRATTIS till Maria.

#4 / / Nisses morsa:

Fy faaannn säger jag bare! Du är ju för himla go du, du kan ju skrive om ALLT och det blir BRA.NJUT nu och SKIT i att du kan krocka,planet kan störta eller det blir jordbävning...;) Du har ju iallafall haft de roligt så här långt ;) Må gott o va rädd om dig/er <3 kram kram nisses morsa

#5 / / Denise:

Jag bara älskart! Skitans bra krönika!! Tack och fortsätt i samma anda!

#6 / / Titti:

Jag har nog tänkt ibland att det måste rymmas mycket ångest för att kunna vara så rolig som du! Tack för många skratt under läsning av dina inlägg, kanske blev en del av dina rädslor lite mindre nu när de fick komma ut i ljuset? Trollen spricker när solen går upp i sagorna...
... och livet är ett riskfyllt projekt, man kan ju rent av dö :)
Ha en riktigt fin påsk!

#7 / / Nomaden:

Vad tråkigt att du känner sådan ångest för allt :( kram!

#8 / / Myggan:

Såå befriande att läsa!! Har inte dödsångest, men däremot ångest för allt annat, vilket styr mitt liv. Sjukt, eller hur?

#9 / / Myggan:

Glömde ju fråga... Hade du möjligtvis ångest över att skaffa barn/när du var gravid osv?

#10 / / sarah:

Modigt skrivet!

#11 / / Hultsfredsbo:

Modigt av dig... Jag tycker att det är tråkigt att du inta kan slappna av. Min lilla filosofi i livet är att det är inte värt att lägga energi på saker som jag inte kan styra över t.ex. Andras tankar om mig, tycker inte en personer om mig så som jag är så skiter jag i de/dom...!

#12 / / Karol:

Skönt med igenkänning - tack! Men du vi saknar dig nu när du är i värmen, inget WiFi.