En lista!

Jag hittade en lista nånstans i cyberspace och tänkte "den här kopierar jag och tar fram när bloggtorkan faller på" och ja, nu är den dagen här. Jag har valt att kalla den "Saker ni inte ens visste att ni ville veta om mig".
 
Varsågoda:
 
- Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende?
Jag skulle vara råttfärgad i håret och ha tänderna i en jefla oordning.

- Är du oskuld?
Ja.

- Om du fick resa vart du vill, vart vill du resa då?
Nånstans MAN INTE MÅSTE FLYGA. Kan man åka buss mellan Sverige och LA? I så fall väljer jag det.

- Vad skulle du vilja ändra med dig själv, om du fick?
Utseendemässigt: Tajtare röv och mindre ryggfett.
Innehållsmässigt: Få bort allt katastroftänk och min ångest. Utöver detta ser jag mig som helt perfekt.

-Vad ska man göra för att få dig riktigt irriterad?
Rösta på SD. Snarka svinhögt när jag försöker sova. Tycka att det är en rättighet att få säga negerboll. Starta ett krig. Sånna saker.  
 

- Vad är meningen med livet?

Vad är 8x9? Jag kan inte svara på nån av dom frågorna.

 

- Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med?

Inte så himla viktigt. Attraktion är väl själva huvudsaken.

 

- Skulle du kunna plastikoperera dig?

Nej, jag har ingen utbildning inom kirurgi.

 

- När kysste du någon senast?

För några minuter sen. Jag har lite svårt att låta min kille vara ifred, han är så satans snygg jämt.

 

- Vilken låt går på repeat hos dig?

Pellan har av oklar anledning helt tagit över musikansvaret härhemma så just nu är det endast Kesha med Die Young som spelas. Man tröttnar efter femtionde gången, det kan jag säga.

 

- Vem är din kändiscrush?

Varje gång jag ser Joel Kinnaman tänker jag "Hade jag inte haft Martin hade jag nog lagt in en stöt".

 

- Vem av dina vänner vet mest om dig?

Oj, svårt. Jag har inga vänner jag pratar med på det sättet. Men Isabell vet nog mest om mina mörka psyksidor. MEN DU TYCKER OM MIG ÄNDÅ VÄL? 

 

- Brukar du komma i tid?

Icke. Jag är värdelös på att hålla tider. Även om jag är klar 30 minuter innan jag ska åka så lyckas jag komma försent. Inte min charmigaste egenskap.

 

- Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Kate Hudson och hon med den stora näsan i Cookies'n beans.

 

Slut på lista.

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lotta:

Underbart!

#2 / / Tessa i höghuset:

He he, gillar dina svar. Den enda kändis jag blivit liknad vid är Carl-Einar Häckner. Och jag håller faktiskt med.