My bags are packed. Eller ja, snart.

Jag håller på att packar det sista nu, sjunger Eros Ramazzotti acapella och pussar svinmycket på ungen som jag snart ska skicka hem till mormorn och morfarn och FÖRSÖKA KLARA MIG UTAN I 4 DAGAR.
 
Fy fan.
 
Inatt vid 4.00 lämnar vi Hultsfred och imorgon runt 10.00 flyger vi från Köpenhamn. Kan ni tänka på mig lite extra då? Hålla tummarna för att tabletterna som läkaren skrev ut är så starka att jag bara svimmar och är medvetslös genom hela flygturen? Ja? Bra.
 
Andra saker ni kan hålla tummarna för när ni ändå håller på att hålla dom:
 
- Att planets vingar fungerar och tar oss säkert till utsatt destination.
 
- Att det här "16 grader och strålande sol" som väderprognosen utlovat faktiskt stämmer.
 
- Om den inte skulle stämma - låt det då helst bli varmare än utlovat.
 
- Att vi får god shoppinglycka.
 
- Att Roma vinner matchen mot Genoa på söndag så jag får se Martin gråta till Grazie Roma-sången.
 
- Att mobilbloggandet fungerar så jag kan mata er med bilder på mig, drickandes drinkar på diverse uteserveringar.
 
- Att vi alla får vara vid bra hälsa och inte blir rånade, bombade, matförgiftade etc. etc.
 
Tack på förhand.
 
Bild från senaste Italienresan 2009. Då lugnade Martins bror Mathias min flygrädsla genom att säga "Men det är ju 50% chans att vi överlever, Hanna. Antingen dör vi eller så gör vi det inte. 50/50".
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mie Svensson:

Goa Hanna, det kommer bli kanon :)

#2 / / Nomaden:

Ha en trevlig semester! :) Flygresan kommer gå galant!

#3 / / Emelie S:

Allt kommer gå så bra så! Hoppas ni får det fantastiskt trevligt. Shoppa, ät gott och njut!

#4 / / Therese M:

trevlig resa