Min familj är bäste familjen.

När jag kom hem från jobbet nyss och som vanligt ropade "ALLA SOM ÄLSKAR MIG HAR CHANSEN ATT FÅ EN PUSS!" så kom Pellan springande med en bukett rosor i lille näven. Och jag bara "Men OJ! Vilka fina blommor! Ska jag ha dom?" och hon bara "För vi älskar dig!".
 
Om jag blev helt blödig och dog kärleksdöden där på hallmattan? Ja, det skulle man kunna säga.
 
 
 
...Sen fick jag dåligt samvete och började härja om att jag inte alls förtjänar rosor efter det här PMS-relaterade beteendet jag har utsatt dom för den här veckan. Men min kille bara "Äh, det är ju då du ska ha blommor. Så du känner dig lite extra älskad när du inte är på topp".
 
Herregud, va jag är lyckligt lottad som har dom där två.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Louise:

Så sött gjort!

Svar: Ja, dom kom verkligen vid rätt tillfälle. Tror aldrig jag blivit så rörd av blommor :)
Hanna

#2 / / Så mycket bättre:

Åh....alltså, åh!! :)

#3 / / Bubbel:

Vilken klok sambo du har - han har ju så rätt! Blev riktigt rörd bara av att läsa ditt inlägg, vad gulliga de är och du förtjänar det så väl! :)

#4 / / Karolina:

Lyckans ost!!!! Avis :) Pellan är ju bara för go på dina bilder!