Semestern går som planerat.

Martin tar hand om barnet..





Och jag ligger raklång.


Publicerat i Allmänt
#1 / / Macke:

Du behöver gå upp några kilo!!

#2 / / Bibbi:

Ser härligt ut.

Ha det gott och njut av varandra, kram på er.

#3 / / Bibbi:

Ser härligt ut........njut av semester och varandra, kramar till er alla tre.

#4 / / Anonym:

#5 / / Bianca:

#6 / / Bianca:

Snygg bikini :*

#7 / / malin widén:

ser skönt ut, men fy valle för att ligga i sanden så där. Man får ju sand precis ÖVERALLT.

#8 / / Anonym:

Anorexia?

#9 / / Hanna:

Macke: och du kan behöva gå ner några! :)



Bibbi: Vi har det verkligen underbart! Och Pellan sover till 8 varje morgon - perfekt! :)



Bianca: Nästan lika snygg som din!



Malin: Jag hittade grus på konstiga ställen i tre dagar efter kortet togs. Tycker det skaver lite än när jag känner efter... :)



Anonym: Nej. Men tackar som frågar.

#10 / / Malin:

Vilken underbar bild:) Ser grymt skönt ut för er alla 3!

#11 / / Macke:

Jag vet Hanna, jag jobbar på det (i framtiden)!

#12 / / Zarah-Lou:

Underbar semester hör jag! ;)

Vart har ni semester någonstans? Ni har nära till Väla köpcentrum, och stranden ser riktigt skön ut. Rullsand? (Kanske lite långt att åka till Väla då iof?)

#13 / / Hanna:

Vi har varit i Mellbystrand. Ligger utanför Halmstad. Jag tror vi har typ 7 mil till Väla, men det är det ju värt att åka för att få shoppa ;)