God jul fina ni



Publicerat i Allmänt
#1 / / Anna:

Sötaste ungen!!

#2 / / Systers särbo:

Hanna... Jag är ledsen men mitt julkort verkar kommit på villovägar.. det har iaf inte kommit fram... Kan du ha skrivit fel adress?

#3 / / Nissemans mami:

Men guuuuuddddd vilken söt Elly,vilket kort :). Undrar vem hon är lik nu`??? ;) kram och hohohhoho

#4 / / malin:

Vilken gobit, sötare för varje gång man ser na:)

#5 / / leni:

jag gillar inte ungar. men den här tror jag att jag gillar. den har stil. snygg är den och det är väl inga barn? bra jobbat där!

#6 / / Anne:

Svar

Åh, vad smidigt! Och så mycket roligare och mindre jobb med det. Tack mycket för tipset och tack :)

#7 / / Anonym:

Inte för att jag är någon expert på ungar eller så, men jag tycker nog att Elly kan vara världens snällaste bebis om hon legat sådär sedan Juldagen.

#8 / / Anonym:

Håller med föregående talare. Hon är skitsöt men nu har tjugonde Knut varit å vi är jävligt trötta på tomteluvor. Nytt år = nya inlägg! Kom igen, please!

#9 / / malin widén:

Håller med de 2 sista kommentarerna nog för att hon är söt men nu är de dags för lite uppdate tack