Enormt snygga skor.



Mycket hudexplotering i bloggen nu. Om det nu finns nått ord som heter "explotering", det vet inte jag. Det borde finnas för det är ett himla bra ord. Användbart.

Anledningen till denna explotering är att det inte går att ha kläder på sig här för då dör man den plågsamma "svettas bort"-döden.
Ja, och så tänkte jag såklart spä på gravidryktena lite med. Ser ni rundningen på magen? Garanterat en Mini-Lennström det där. Alternativt en liten ölkorvsansamling.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Exponering. Exponering heter det.

#2 / / Anonym:

Exponering eller exploatering väl? Eller va faan vet jag. Orkar inte hålla hjärnan igång i värmen. Jag vill också ha gula converse! Visst är det där den "nättare" modellen? Har sett dem på några håll på nätet... Å andra sidan är det inte riktigt rätt tid för nätta skor just nu när jag trampar runt med mina badbollar till fötter.

#3 / / Hanna:

Svar Ja - det är den nättare modellen =) Men jag har inte den gulaste färgen. Det här är nån jävla gräddgul.