Möblera om.


- Älskling, jag vill möblera om. Bara flytta dom där möblerna och sen..

- Du vet vad klockan är va?

- Typ... snart 22.30. Men det går fort, jag lovar.

- Neej...

- Ta tag där nu, så! Kom igen!

ommöblering, ommöblering, ommöblering.

- Nej, det känns inte bra, det var bättre som det va. Jag ångrar mig. Jag vill ha det som det var.

- Skämtar du?

- Ta tag där nu, så! Kom igen!




Bilder:


Färska tulipaner. Kanske det bästa jag vet. Näst efter Martin.


Massa nya tavlor på väggen. Men jag har inte hunnit få i några bilder eller motiv så 90 procent av tavlorna föreställer nån en gammal leende farbror. Gamle farbror Jack, kallar jag honom. Mysigt. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Malin J:

hahaha, tänker bara på vänner.. stackars phoebe som tror att mannen som är inramad är hennes pappa (jack i de här fallet då) men nu kanske du fattar noll om du inte är en vänner nörd som mej, så glöm de isf! ;o) jag älskar me tulpaner!!!! likadan vas me, perfekt tulpan vas tycker jag!

#2 / / Hanna.:

Om man skulle ha en stämpel i pannan där det stod vilken sorts nörd man är då skulle jag ha "vänner-nörd" och SATC-nörd" all over the fejs =)