En himla massa frågor.

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nepp. Jag stänger bara av telefonen när jag flyger nånstans. Telefon i flygplan = stört.
2. Vem såg dig senast naken? Martin utsattes troligen senast.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Tandställning och sånna här tvinnar i håret. Ni vet, man tvinnade - satte i hårspännen och rufsade till det där bak. Väldigt fashion.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Då har jag förhoppningsvas nått mitt smal-mål. Med det genomsnittliga antal kilo jag tappar varje år kommer det ta ungefär 20 att nå dit.
5. Hur var du på dagis? Jag är ett dagbarn, lite för unik för att gå på dagis. Nej, inte "speciell" som i konstig utan unik.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Lite tankspridd och noga med fikapauser.
7. Har du celluliter? Ja, jo, det har väl blivit några med åren.
8. Biter du på naglarna? Nej.
9. Har du något handikapp? Jag har knappt ledsyn och så fördelar jag tyngden helt fel på höger fot.
10. Är du rädd för att få hängbröst? Det är inget jag drömmer mardrömmar om, det är det inte.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Jag har inte ens kommit underfund med om han/hon finns än minde vilket kön han/hon har.
12. Svär du? Som faan.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Jag hänger inte i dom kretsarna.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? Inte alls särskillt homo. Men jag skulle ligga med Laila Bagge om chansen gavs så... en trea kanske ändå.
15. Tror du på utomjordingar? Nej, det vill jag inte påstå.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Martins exotika fiskgryta. Låter svinäckligt men oj, så gott.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Lever. Usch för lever. Och ärtsoppa.
18. Har du blivit arresterad? Nepp.
19. Ljuger du? Överdriver mest.
20. Har du kysst en polis? Min lärare i lågstadiet har skolat om sig till polis men nej, jag kysste aldrig honom. Va äckligt att kyssa sin lärare på lågstadiet. Varför skulle jag göra det? Konstig fråga.
21. Är du rädd för Securitasvakter? Lite. Män med kom-radio har nått skrämmande över sig.
22. Har du någonting att dölja? Säkert.
23. Vad har du på din nyckelknippa? Två nycklar och en H-järn-nyckelring.
24. Är du/har du varit gift? Nej.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Absolut. Många gånger om.
26. Kan du laga cyklar? OM jag kan? Jag är king på hoppade kedjor och dåligt med luft.
27. Kan du fixa med bilar? Fixa och fixa. Jag kan köra. OCH backa. Om det inte är trångt.
28. Brukar du köra om? Ja.
29. Kan du baka bröd? Absolut.
30. Vet du hur man frostar av en frys? Man öppnar väl bara dörren och trycker på nån off-knapp.
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Generation Fett. Ibland måste man hänga med riktigt tjocka människor för att känna sig smal. 

Publicerat i Allmänt
#1 / / Mickan:

Alltså jag är så jävla glad att jag orkade läsa igenom alla svar eftersom det sista fick mig att skratta högt.

#2 / / Hanna:

Uthållighet is the key =)

#3 / / Jocke:

Fan, har Britt-Marie blivit konstapel? Häftigt ;)



Däremot har jag allt nästan blivit haffad av mr Linus :)

#4 / / Hanna.:

Detaljfel Jocke, detaljfel. Det händer alla.