Alla tips kan inte vara bra

Jag köpte en tandkräm i en sån här realåda för ett tag sen. Kostade typ 9 spänn. Och så borstade jag tänderna med den (som man gör med tandkräm) och blev så himla... torr i munnen. Ni vet, när tänderna blir sådär sträva att överläppen liksom fastnar mitt på dom? Ja, det vet ni. Och sen började jag märka att läpparna också blev fnasigare ju mer jag använde den. Och tungan. "Nej nu slänger jag den här jäveln" tänkte jag men det gjorde jag såklart inte för man slänger inte EN HEL TUB med tandkräm bara sådär. 9 spänn rakt i soptunnan nej vet du vad.
 
Så jag fortsatte använda den - och nu har jag märkt att mina tänder har blivit mycket vitare! På riktigt! Första gången jag har sett verklig effekt med en tandkräm.
 
Så dagens tips alltså.
 
Vill du få fnasiga läppar, vara jättetorr i munnen och liksom behöva lossa läppen från tänderna med HJÄLP AV HÄNDERNA med jämna mellanrum - då ska du köpa den här tandkrämen:
 
 
Varsågoda för tips. Tack så mycket.
 
Publicerat i Allmänt