Spånhuvve.

Om ni undrar vad jag gör just nu så kan jag meddela att jag sitter i soffan och tänker på plywood. Och det är alltså ingen omskrivning för att jag har stillestånd i hjärnan och huvudet fullt av spån och så - jag funderar på riktigt på plywood. Jag har nämligen fått dille på det, förstår ni. Vill klä in hela hemmet i plywood, plywood, plywood. Ja, allt förutom toan då. Man vill inte gärna ha material som absorberar vätskor i närheten av en toastol.
 
Just nu lutar det i alla fall åt att det blir en fondvägg på övervåningen, där kontorsdelen ska va. Det blir ju bra? Eller hur? Säg ja nu och sluta vara så motstridiga hela tiden.
 
Bevis på att plywood är SVINSNYGGT: 
 
 
Och om ni undrar hur många gånger jag har använt ordet "plywood" i det här inlägget så är svaret: 7 gånger.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sandra:

Tumme upp! Letar efter en snygg sänggavel till sovrummet i stugan och en plywoodskiva hamnar även på min topplista. Bra tips :)

Svar: Det skulle passa jättebra där! Snyggt med det trärena till dom gröna tonerna i tapeterna OCH att sudda ut gränserna lite mellan ute och inne - som Ernst säkert skulle ha sagt ;)
Hanna

#2 / / Anonym:

Får flashbacks till träslöjden och flisorna som blev i kanten när man sågade ett slipade.. Nja.. Jag är inte helt såld.. Men man vänjer sig ju vid d mesta👍

#3 / / Klippmalin :

Snyggt hos dej, o-snyggt hos mej! Tur vi är olika!😆

Svar: Tänk om vi blir kära Malin. I varann. Vi kommer aldrig få ihop våra boende! ;)
Hanna

#4 / / Anonym:

Får också flashbacks till träslöjden...nja...men fråga mig om några månader..då är det säkert ett annat ljud i skällan.

#5 / / Linda:

Snyggt!

Och lätt att måla, tapetsera eller klä med tyg om man vill förändra.

*tummen upp*