Söndagspunkterna!

- Vi håller på att göra färdigt det sista på övervåningen nu och det är som att hjärnan inte klarar av att fokusera på mer än en kreativ sak i taget.
 
- Därav min frånvaro. Plywooden vann över bloggen, kan man säga.
 
- Jag har fått en ny dator!
 
- Om man med "fått" menar "betalat själv". Herregud, va dyrt det är med teknik. Kunde fan ha köpt en shetlandsponny för dom pengarna?
 
- Men jag vet inte, det känns inte som jag hade haft nytta av en häst med så låg mankhöjd.
 
- Jag glömde tulpanens dag i fredags. Gick omkring som om det vore vilken vanlig dag som helst bara. Åt min lunch, tittade ut över bordet och hade inte en tanke på att här borde stå en stor bukett krispiga tulpaner.
 
- Vi har bestämt oss för att börja följa en ny serie. Jag vet, ett stort beslut att ta. Och då har vi ändå det största framför oss - VILKEN SERIE SKA VI SE? Homeland? Breaking Bad? The affair? Säg nu.
 
- Fresh Prince i Bel Air behöver ni inte tipsa om. Såg alla dom avsnitten i mellanstadiet.
 
- Nehe, nu ska jag gå och ta en dusch.
 
- Vi hörs.
 
Bortglömda tulpaner.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

The leftovers! BÄSTA serien någonsin!

#2 / / Camilla:

Breaking bad, den håller vi på och plöjer just nu :)
Annars så är outlanders riktigt bra, dock viaplay.

#3 / / Anonym:

Sons of anarchy! Jax är så sexig att man nästan dör. Och ja sen är serien bra också.

#4 / / Anonym:

The Blacklist

#5 / / Anonym:

Fargo borde ni se. ☺

#6 / / Mickan:

Homeland, finns på riktigt ingen bättre serie. Och då finns det många väldigt bra! Breaking bad kommer tvåa ;)

#7 / / Cornelia:

Orange is the new black! Och Making a murderer är en sååå spännande/intressant/känslosam dokumentärserie - se båda!

#8 / / Anonym:

True Detective

#9 / / Linnet:

Sons of anarchy, breaking bad - så bra! Kollar the Killing med Joel Kinnaman nu, riktigt bra den med.

#10 / / Rebecca:

Ni ska absolut inte se Breaking Bad, så deppig serie. Ni ska i stället se underbara Friday Night Lights, fem säsonger på HBO. Varsågod för tips!

#11 / / Sandra Dolck:

Breaking Bad och Sons of Anarchy är serier som jag och mannen haft svårt att slita oss ifrån. Inväntar nya säsonger av Marco Polo och Vikings som vi också gillar :) Under tiden försöker vi hitta något annat bra.

#12 / / Anonym:

Friday Night Lights kan jag hålla med om, lite jobbigt upplägg med kameratekniken bara innan man vänjer sig. Skakigt och jävligt 😉
//orkar inte fylla i namn 😉

#13 / / sarah:

White collar borde ni verkligen kolla om ni inte redan gjort det. Hur bra som helst.