Sak jag precis insåg:

Min favoritskjorta och mina favoritbyxor passar inte alls ihop. 
 
 
Och till er som blir förvirrade och tänker "men den där spegeln Hanna fotar sig i känner jag inte alls igen" - det är inte så konstigt. Det är en främmande spegel ni skådar. Vi är nämligen på Hooks Herrgård med mina syskon den här helgen och badar i pooler, äter god mat, skrattar åt lillebror och sover i sköna hotellsängar och så. Väldigt härligt.
 
Sak som inte var lika härlig: 
 
När jag vid 22:30 igårkväll insåg att jag skulle till att vistas i bikini på allmän plats. Fy fan. Tre timmar, fyra rakhyvlar och två tömningar av golvbrunnsilen i duschen krävdes innan all min vinterpäls var borta. 12 kilo lättare blev jag. TOLV KILO!
 
Eller ja, ca 12 kilo. Jag har ingen exakt siffra. Jag samlade ju inte ihop allt benhår i en påse och vägde det? Alltså, mycket saker gör jag för er men nånstans drar även jag en gräns.
Publicerat i Allmänt