Siris rum.

Det är alltså här vi har tapetserat med tapeten som ser ut som Lambis toapapper. Kaktusen i fönstret är virkad av @liasskapande och väldigt lättskött. Och nej, det uppstoppade djurhuvudet är ej riktigt. Jag har inte skjutit ett rådjur, gröpt ut innanmätet och hängt det över mitt barns säng.
 
Hur vi ska göra med klädförvaringen när hon blir över 1 meter lång? Vi vet inte. Herregud, ibland måste man leva lite i nuet.
 
Jag har sagt till Martin att jag har tagit bort glaset i ramen "för att man inte bör ha krossbart glas på barnvänlig höjd". Sanningen är att jag klev sönder skiten när jag skulle sätta i äppelbilden och inte orkade köpa nytt. Men det förstnämnda låter ju bättre om man vill ha en image som ansvarsfull förälder.
 
Ni lägger märke till taklisten däruppe va? Säg ja nu - annars har min pappa fått en nästan-hjärtattack helt i onödan. Och mattan! Som mina underbara chefer har varit här och lagt in. Det är en jäkla fördel att jobba på Golvmästarna när man är renoveringsgalning, det kan jag säga er.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Heléna:

Min dotter har en likadan klädförvaring, som hon gjort själv då hon är 25 år och har flyttat hemifrån! Hon är strax över metern, ca 1.68 så det funkar bara fint ;) Klänningar har hon dock inte (över huvudtaget).

Svar: Skönt att höra! Då kanske vi slipper bygga ut mer för att få rum med garderober ;)
Hanna

#2 / / Anonym:

Fint! Vad heter mattan?

Svar: Mattan är en texline från tarkett. Tror den heter White Oak nånting :)
Hanna

#3 / / Carina :

Men så fint ni har gjort :) Kram

Svar: Tack! :)
Hanna

#4 / / Anonym:

Jättefint. Jag är nyfiken på om ni har fixat pellans rum också?

#5 / / Anonym:

Jättefint. Jag är nyfiken på om ni har fixat pellans rum också?

#6 / / Anonym:

Jättefint. Jag är nyfiken på om ni har fixat pellans rum också?

#7 / / JUNITJEJ:

Vilket fint rum!

Svar: Tack! :)
Hanna