Är det här en jäkla matblogg?

Ikväll fotade jag steg för steg när jag lagade mat så att jag skulle kunna bjuda er på ett härligt receptinlägg. Jag vet vad ni tänker nu - ni tänker att den här bloggen är så sjukt mångsidig. Och ja, jag kan inte annat än att hålla med er. 
 
Nu till receptet som jag har valt att kalla:
 Hannas supersmarriga och smidiga tomatsoppa
 
 1. Plugga in en bra pod i öronen. Ska man följa 11 poddar så måste man ta alla chanser som finns att lyssna. Om barnen håller på att pocka på uppmärksamhet samtidigt - höj volymen.
 
2. Köp en Kelda Mild tomatsoppa och häll den i en kastrull. Gärna en som rymmer mer än 5 dl - annars rinner det över.
 
3. Medan soppan blir varm plockar ni fram HANDSKALADE STORA RÄKOR I LAKE från ICA och låter dom rinna av i ett durkslag. Precis innan soppan ska till att koka häver ni i dom och stänger av plattan.
 
4. Ta fram era DILLFRÖ och häll några jävlar i soppan (typ nån tesked). En gång tog jag fel och hällde i sånna här frön man har på hamburgebröd. Ger inte alls samma smak, det kan jag säga.
 
5. Häll upp soppan i skålar, servera med bröd och ät den med sked.
Vill man vara en lite lyxigare person så häller man i en klick creme fraiche med.
 
KLART.
 
 Seså, spring och gör er egna Hannas supersmarriga och smidiga tomatsoppa och meddela mig vad ni tyckte sen!
 
Publicerat i Allmänt