Bra knip.

Fy fan, så tungt löpningen gick idag. Hade ont i fötter, knä och livmoder?? Det kändes som om den skulle lossna från sitt lille livmoderfäste och bara ramla ut på grusvägen under mig?

Knep allt vad jag kunde för att undvika den olyckan. Vill ej bli livmoderslös. 

Eller ja, framför allt kände jag inte för att ligga på Klostervägen och försöka skrapa ihop mitt innanmäte bland allt jäkla grus. Och vart skulle jag ha förvarat den på vägen hem? I näven? Hur stor är en livmoder? Jag vet inte, jag har aldrig jobbat som gynekolog. Känns inte som ett yrke som skulle passa mig, tror att jag skulle tröttna på underlivssvamp och konstiga blåsor efter bara en dag.

Tung löperska.

Mallorcas kakbuffé. 

Det kan finnas ett samband mellan dessa två ovanstående bilder, det är allt jag säger.
Publicerat i Allmänt