Två tips!

Tips ett:
 
Jag ska ha en loppis! Eller ja, jag ska ha ett bord på en loppis som nån annan ordnar. Lördagen den 5 december på Valhall i Hultsfred. Kom dit och titta vettja! Mitt skräp kanske är din skatt - eller vad folk som försöker sälja skit nu brukar säga.
 
Exempel på saker man kommer kunna köpa av mig.
 
Tips två:
 
Nu när advent och jul-HELVETET snart är här så har man ju inget val än att bara... åka med. Så ska man nu hålla på att dricka glögg och äta pepparkakor då bör man:
 
1. Blanda starkvinsglöggen (vit) med massa is, sprite och citronskivor och dricka det i höga grogglas.
2. Blanda naturell philadelfiaost med rårrörda lingon och bre på pepparkakorna.
 
 
 Slut på tips.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linn Strömberg:

Roliga tips!

#2 / / Bintu Malm Fraser:

Tack för tipsen! Behöver goda råd nu när jul helvetet närmar sig ;-)

#3 / / Frida:

Haha jag har samma känsla som du inför jul.. bara att åka med ;)

#4 / / Klippmalin :

Bäste-JUL! Och jefla god drink!

Svar: Och väldigt trevligt sällskap👌🏻
Hanna