Mer inredningstjafs.

Jag gick ju i tapetsera-om-hallen-tankar för inte så längesen, det minns ni va? Men eftersom jag inte hittade nån värdig ersättare till min Frank-tapet så blev det aldrig nått av det. Det rann ut i sanden, som man brukar säga. Men så idag när jag stod och plockade upp nyheter på jobbet så jäklar hittade jag ett alternativ: Emma Von Brömssens Dancing Crane från ECO Simplicity:
 
Titt, så vackert mönster! Fast jag vill ha den i den grå färgställningen. Eftersom jag vill att den ska spegla min personlighet.
 
Jag snodde med mig en bit hem för att prova och det är mörkt och jävligt och svindåligt fotoljus - men om jag målar resten av hallen i en varm grå kulör så tror jag fasen att det här kan bli bra.
 
Jag ska känna på det lite så återkommer jag med beslutet sen.
Eller med resultatet. När det gäller omtapetsering är jag lite för handlingskraftig för mitt eget bästa.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Josefine:

snygg tapet! Klart värdig ersättare!
Ser fram emot färdigt resultat (så jag kan visa min man att jag inte är helt dum i huvudet som nu gått över från 100% vitt till 30% vitt o 70% grått i vårt hus...)

Hejja Hejja!