Vuxenpoäng! Big time!

Idag har jag haft en föräldrar/barndag med mamma och pappa i Jönköping. Javisst, jag lämnade min standardfamilj hemma och hängde med ursprungsfamiljen istället. Väldigt härligt. Vi åt räkmacka, pratade skit och shoppade och så.

Saker jag köpte:

- vita sneakers
- kläder till barnen
- en bil
- en armhållaregrej till iPhonen

Nej, jag har kanske inte riktigt hållt den här månadens shoppingbudget - men hey, häromveckan råkade Martin köpa ett paket makaroner när vi redan hade två hela hemma så ni behöver inte vara oroliga för att barnen svälter precis. Vi har fan makaroner så vi kan bjuda hela gatan och ändå bli mätta själva. Vi skulle kunna fylla en sånhär uppblåsbar pool med makaroner och sen bara... simma runt i den. 

Men då skulle jag i och för sig inte ha nån mat till barnen sen. Jag skulle ju inte servera dom kokta makaroner som dom badat i? Herregud. Det finns ju gränser. Hur dålig förälder tror ni att jag är? 

Min EGNA bil. Min första i livet.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Monkan:

Ni får inte äta makaroner! Ni måste äta barnmatsburkar! Barnmat. Mat från barnmatsburkar. Fan va svårt.