Min mamma är bra på att dra slutsatser.

Mamma och pappa kom förbi och hämtade Pellan för att gå en liten sväng på Hultsfreds Marknad förut och då passade jag på att ge mig ut och springa en halvmil. När dom kom tillbaka och mötte mig träningsklädd och svinsvettig i hallen tittade mamma på mig och bara "oj, va röd du är i ansiktet. Satt du ute i solen när vi var iväg?" 

Lite som den där gången när pappa hade rakat av sig mustaschen och mamma såg att nått var annorlunda, granskade honom och bara "Har du varit ute och cyklat Sören?"

Har varken solat eller cyklat.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Marielle:

Hahaha, älskar din mamma! Vill minnas att det finns ett inlägg där du återger ett telefonsamtal mellan er som fick mig att skratta så mycket att jag nästan kissade på mig. Måste googla fram det!

#2 / / Maria:

Hon är väl för gullig den där Maria🌸😘