Ready for takeoff.

- Nu har jag lyssnat på 2 avsnitt av TSKNAS och packat klart det sista inför avfärden.
 
- Vi åker alltså till Göteborg redan imorron efter jobbet, sover en natt på hotell och hoppar på det SATANS flyget på torsdag.
 
- Jag vet, väldigt lyxigt att boka in en hotellnatt innan man ska åka och bo 7 nätter på hotell, men det är mest för att Pellan ska slippa sitta stilla i först 3 timmars bilfärd och sen 5 timmar planfärd på det.
 
- På tal om Pellan så är hon helt kräksfri och pigg nått så jävulskt.  
 
- Hon torkade bort spysmulorna från kinden i måndagsmorgon och bara "NU GÖR VI KULLERBYTTOR MAMMA!"
 
- Och jag bara "Fast... alltså. Jag tror inte att det är så bra direkt ef..."
 
- Och hon bara "NUUU! KULLERBYTTA NU!!"
 
- Och jag bara... gjorde som hon sa.  
 
- Imorgon kommer min krönika om ångest i Nordöstran. Om ni läser den kan ni väl titta in här och skriva vad ni tyckte? Kanske säga att ni fortfarande gillar mig trots att jag inte är helt hundra? Ja? Bra.  
 
- Nu ska jag gå och deep-cleaning-peeling-moist-scrubba min kropp. Göra den så jävla redo på att TA IN solen och bli brun. 
 
- Hej så länge.
 
Såhär brun ska jag bli. Fast brunare.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lotta:

åååh så roligt, lätt att jag ska läsa din krönika sen då jag kommer hem för påsk. Många kramar till er!

#2 / / Lollo:

Om tid finnes före avfärd kan du väl lägga in krönikan här på bloggen :)

#3 / / Anonym:

Vart ska ni mer precis?

#4 / / jennie :

SNYGG-Hanna!!!:-) söt-pellan!!! ha en fantastisk resa!

#5 / / Malin:

Jag har läst din krönika, och herregud vad skönt att läsa att det är fler av oss neurotiker...jag börjar så småningom acceptera att jag är sån här och att jag kommer få äta antidepressiva resten av mitt liv, men va fasen...kreativa människor är väl så här?!

#6 / / Bubbel:

Hoppas ni får en härlig semester! :)