Saker jag funderat över på sistone:

1. Staffan Olssons ögon.
Såg ni handbollsmatchen igår? Det gjorde inte jag. Jag kunde nämligen bara fokusera på hur djupa ögonhålor Staffan Olsson har. Helt overkligt djupa. Behöver han nånsin ha solglasögon? Når ljuset ens in till ögonen? Om han målar ögonskugga - vart ska han highlighta? Jag vet inte svaret.
 
 
2. När kommer fleece bli trendigt?
Mitt liv skulle bli så mycket enklare om det räknades som snyggt att bära ett par matchande fleecebrallor till min fleecetröja. Jag är verkligen bara byggd för att klara 10 grader eller varmare.
 
 
3. Varför kommenterar alla mina läsare anonymt?
Okej inte alla, men väldigt många av er skriver ej ut era namn. VARFÖR GÖR NI SÅ? Har ni skyddad identitet och vill inte röja er position? Orkar ni inte skriva namn i namnrutan? Är det nån bugg i blogg.se? Vill ni ej förknippas med nån om bara bär fleece? BERÄTTA NU! Jag vill ju veta vilka ni är.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Eva Sandberg (fd. Nomaden, om du minns mig):

Säg åt Bloglovin att fixa en app som man kan kommentera genom :) jag läser allt och skrattar jämt, men orkar inte trycka mig vidare för att kommentera överhuvudtaget. Här kommer i alla fall en icke anonym kommentar från mig.

#2 / / Lotta:

Enkelt. Jag glömmer för när jag då och då kommenterar måste jag skriva meddetsamma. Så då blir namnet bortglömt när det är dags att trycka " grönt". Men ej idag!