Söker beröm.

Bra rimmat av mig igår ju! Det måste ni ändå ge mig? Herregud, jag satt uppe till 0:30 och finslipade på det sista om njursvikten. Frågade Martin om han kunde hjälpa mig rimma på liv och han bara "pokergiv". Så jävla värdelöst rim? Pokergiv. När har man nånsin användning av det ordet? Aldrig.

Hursomhelst.

Idag har jag renoverat ett bord! Javisst. Igårkväll kom jag på att jag kanske skulle slipa om vårt fula köksbord och idag bara... gjorde jag det. Och TACK gode Gud och mina chefer för att jag jobbar på Golvmästarna så att jag inte behövde slipa hela helvetet med min lille slipmus utan kunde låna en riktig maskin.

Min mus. Den som inte fungerar så bra.

Åkte till jobbet och lånade den här jäveln. Och ja, Chef-Per - jag klarade att handskas med den TROTS ATT JAG ÄR TJEJ. 

Benen är grundade och skivan lackad en gång med vittonad panellack.

Imorgon ska jag måla underredet blå/grå/grön-aktigt och lacka skivan ytterligare en gång. Sen ska jag visa före och efterbilder! Det blir kul ju! 

Hej på er.

Publicerat i Allmänt