Grattis Hanna! Tack!

Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag! 

Känns helt sjukt att jag numera är 29 år och har två barn?? I huvudet är jag fortfarande... 12. När Martin frågar vad vi ska göra dyker fortfarande förslag som "leka häst" upp i huvudet. Och då menar jag inget snuskigt hästlekande - utan att vi fullt påklädda springer runt i trädgården med hopprep som träns, pinnar som ridspö och smackar åt varann när det går för långsamt. (Vilket i och för sig skulle kunna vara en scen tagen ur 50 Shades of Grey).


Nej, nu ska jag gå ut och njuta av solen med min enda friska familjemedlem. Hepp!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

GRATTIS! *gnäggar*

Svar: Tack! :)
Hanna

#2 / / Helene Karlsson:

Hahaha!!!
Stort Grattis på födelsedagen!
/Helene K

Svar: Tack snälla du! :)
Hanna

#3 / / Marielle:

Grattis! Och tack för en fantastiskt rolig mental image haha!

Svar: Tack! :)
Hanna

#4 / / Denie:

Grattis på stora dagen!! Hoppas du fick leka ordentligt idag!! :)

#5 / / Marielle :

Jag har lite abstinens. Hanna-abstinens. En lägesrapport vore mer än välkommen! Saknar dina inlägg.

Svar: Va gullig du är :) Det är så mycket med bröllop, ungar och renovering att det står helt stilla i huvudet på bloggfronten - men jag ska bättra mig! Snart! :)
Hanna

#6 / / marica :

Grattis, lite i efterskott! 29 är the shit! sen blir man 30 och då är det det som gäller, för att inte tala om 31. (jag är väldigt ombytlig då det kommer till favorit åldrar de håller i sig max ett år med en favorit.)

#7 / / Leni:

Man kan inte fylla år varje dag i flera veckor Hanna, det kan man faktiskt inte.

#8 / / linn:

Även jag kikar in med tummarna hållna för nya inlägg!