Jag är pilot och kapten över det här planet.

Jag är väldigt stolt över min lillebror, det vet ni ju. Stolt och ganska mallig. Skryter om honom och så. Samtidigt önskar jag att han kunde välja ett yrke som inte innebär att man kan skickas ut i strid. Om det blir krig ser jag hellre att han sitter i nån säkerhetsbunker och spelar kort med mig än att han flyger runt i luften ihop med massa bomber och granater. Men tydligen har man inga som helst rättigheter att bestämma över sin lillebror i det här JÄVLA landet?
 
Hursomhelst.
 
Här har ni lite bilder från igår:
 
En samling helikopterpiloter. Lillebror är han i grön jacka, grön/blå byxor och bruna kängor. Hade jag kunnat höger och vänster hade jag kunnat säga mer exakt vart han står - men nu kan jag inte det så ni får ta hjälp av signalementet och leta.
 
Dödsmaskinen.
 
 
Lillebror där jag helst vill ha honom - på marken.
 
Alltså, ni förstår ju att jag har lite svårt för det här "män med makt"-spelet, men det var fan mäktigt och se honom ta emot den där vingen av flygvapenchefen.
 
Guldvingen på plats!
 
GRATTIS världens bästa Oskar. Jag är så jäkla imponerad av dig.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Vilka fina bilder och fin lillebror! Grattis till hans guldvingar! :-)

#2 / / Denise:

Vilken duktig brorsa!!! Förstår att du är stolt som få!!

#3 / / Mia:

Tips: tävla hos min vän Carola: http://roomofkarma.se/