Hemma!

Den där femkronan gick ju åt redan på kundvagnsparkeringen. Sån jävla förlusthelg. 


"Kommer vi ens ha råd med den nya värmepumpen nu?" frågade Martin när han såg alla kassarna och jag bara "Nej, det kanske vi inte kommer" och han bara "då kommer vi frysa i vinter" och jag bara... gick ut i hallen, hämtade alla ullaredsfyndade vantar och overaller och mössor och långkalsonger och bara IN YOUR FACE att vi kommer. 

Är det nått jag kan förvalta rätt så är det pengar, det borde Martin veta vid det här laget.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

😂👍

#2 / / Cajsa Lindahl:

Hej snygging! Jag är ute i bloggvärlden och sprider lite måndagsglädje! Känner att det behövs på måndagar då det oftast inte är människors favoritdag.Jag bestämmer nu att din måndag kommer bli fantastisk och du kommer ha en underbar dag. ;-)

Puss och kram på dig! <3

Svar: Bra spriden måndagsglädje! Tack för det :)
Hanna