Dagens bildskörd.


Jag har satt upp nya speglar i hallen! Om man står lite böjd till höger och håller ena armen i luften kan man spegla hela sig. Väldigt praktiskt.

Unik inredningsdetalj! Antagligen är jag den enda i VÄRLDEN som har bricka med oljor och basilika i kruka på min köksbänk.

Vad jag älskar mest av Martin och tapeten? Herregud, vad är det för fråga? Det är ju som att vilket av sina två barn man älskar mest. Helt omöjligt.

På tal om barn. Här är ett.

Och ett till.


Och här är ett dött rådjurshuvud.

Slut på bildskörd.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Pernilla:

Kan vara så att jag har en exakt likadan bricka med oljor på i mitt kök. Hehe.

Svar: Då måste vi vara dom enda TVÅ i världen ;)
Hanna

#2 / / Jenny:

Söta barn och fint hem. Tipptopp. Och så rolig text. Detta är anledningarna till att jag läser din blogg, i ett och samma inlägg! :)


....och enda TRE i världen, då..... ;)