En helg i huvudstad.

Nu är jag hemma från Stockholm! Eller ja, jag kom ju hem förra söndagen. Vi sov bara en natt och sen åkte vi hem. Jag är ju inte så rik att jag bara kan åka till Stockholm och bo på hotell i en hel vecka? Hålla på att beställa upp ostron till frukost och kräva att en butler kommer in och filar mina hälar varje kväll? Hur mycket tror ni att mammapengen ligger på? Herregud, läs på lite. 
 
Nej, jag åkte dit med 9 tjejkompisar, åt gott, shoppade och såg på Flashdance. Den musikalen var på riktigt så bra att jag började lipa? Visst, förstår ni. Först tänkte jag hejda lille tåren när den trängde på i ögonvrån - men när jag såg att syster var tvungen att ta till sin jacka för att torka sina så släppte jag på spärren. Jösses, vilka fantastiska dansare! Och vilka röster! Och vilka muskler! Och va lite kläder dom hade på sig!
 
Väldigt härligt.
 
Och ja, eftersom jag inte fick fota dom viga kropparna på Chinateatern så fotade jag mig själv på toaletten istället. Man vill ju ej åka i fängelse på grund av brytande mot fotolag.
 

Och sen rökte jag (förlåt farmor! men jag är ju väldigt skötsam i övrigt. Har ej knarkat en enda gång!) och råkade pilla mig i ögonen och då ser man ut såhär och så svider det SVINMYCKET:
 
 
 
Och så tog jag en bild på tjejerna med. För att liksom bevisa deras existens. 
 
 
Och ja, det här kan kanske vara en random bild som jag har snott på internet men jag kan fixa fram namnteckningar från SAMTLIGA om det är vad ni kräver??
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Nu blev jag inte mindre sugen att se Flashdance!