Lite bilder från igår bara.



Finns det nån sötare unge? Jag vet inte. Jag har inte sett alla ungar i världen och kan därför inte göra en rättvis bedömning. Men jag är tveksam.


"Ta en bild på hur snabb jag är mamma!"


Kvällspromenad ner till stranden. 


Varje år lägger jag ut en bild och skryter om hur fantastiskt Mellbystrand är. I år blir inget undantag - KOLLA VA FINT DET ÄR! MELLBYSTRAND ÄR FANTASTISKT!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Hanna:

Alltså ja, hon är het kandidat till att bli världens sötaste unge i alla fall! 😃

Verkar Siri ha fått ärva popcornhåret hon också förresten? Hoppas!

#2 / / vonki:

Sötaste Elly!!! Mellby är fantastiskt fint!!! Ses snart :)

#3 / / Jenny:

Jag håller med. Det ÄR fantastiskt. Och du har en mycket, mycket söt unge! :)

Svar: Pellan tackar och bockar ;) Brukar du med vara i Mellby? :)
Hanna