Saker ni frågat om.

- Den färgglada mattan i hallen kommer från IKEA men verkar tyvärr ha utgått ur deras sortiment. Även Ingvar Kamprad tar dåliga beslut ibland, det måste man ha förståelse för.
 

 
- Trähanden kommer från Hay och är köpt i liten butik i Halmstad. Befinner man sig utanför Halmstads gränser så kan man även internetshoppa den på artilleriet.se.
 
 
 
- Hanna Wernings-tyger finns på textilgallerian.se, mitt heter Rävdunge.
 
 
- Marsvinet jag hade som barn hette Kanel och var ett så kallat "släthårigt marsvin".
 
 
 
 
Okej, det där med marsvinet var det ingen som frågade om men nu vet ni. Om ni undrar nått annat så PASS PÅ VETTJA.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Karin B:

Tack Hanna för info om tyget och tack för infon om hamstern..... marsvinet menar jag

#2 / / Jenny:

Hahaha aj lav ju! mer skratt tack. Aj nid it (ja, jag vet inte varför jag hlet plötsligt måste skriva svengelska. Ursäkta).

#3 / / stina:

Kul med fler uppdateringar! Tänkte berätta lite om mig, eftersom jag vet ganska mycket om dig(tom vad ditt marsvin hette, liksom). Heter Stina, bor i Sundsvall. Har 2 barn på 3,5 och 0,5 år. Bor i ett hus som vi renoverar, snart klar med övervåningen och bara resten kvar... Tycker om sömnad, inredning och pyssel. Hade en hamster när jag var liten som hette Pelle men när han fick ungar döpte jag om han till Dixi :) Är du i Sundsvall nå kan du ju höra av dig så kan vi leka med barnen i parken.
Tack för en bra blogg!

#4 / / Nomaden:

Oh, marsvin :D Var länge sedan jag såg ett sådant. Hade hur många som helst hemma som barn, för min mamma var marsvinsuppfödare. Kanel var för övrigt ett passande namn, hen ser ut som en sådan!

#5 / / linn:

Mitt marsvin såg exakt ut sådär, äru säker på att du inte tagit en bild på mitt? Han hette dock inte Kanel utan Snurre :P
Snurre gjorde mig allergisk mot pälsdjur, jäkla Snurre ;)

#6 / / Denise:

Medan jag tror jag dör vilket gulligt litet svin!!!! Älskar deras underbara kurr ljud!!! Är det okej om man flyttar in hos er månne?? Det ser ju så fint o hemtrevligt ut.....fast det kanske skulle va konstigt....eller...??

#7 / / Kooky:

Ohh, det ser ut som ett teddymarsvin tycker jag!! Hade ett gäng som barn. Men söt var hen iallafall :)