Hudvård och kundvård

Kommer ni ihåg den där gången det bara kom till mig att jag var tvungen att ha en kökssoffa? Ja?
I söndags hände det igen. Jag surfade runt planlöst, såg på nån blogg att OPI hade släppt ett nytt mattlack och bara "JAG EJ KAN LEVA OM JAG INTE ÄGER DETTA MATTE TOP COAT NAGELLACK." 
 
Nu är ju inte Hultsfred det ultimata stället att bo på när man drabbas av sånt här akut mattlacksbehov, det kan man inte säga. Både ICA och Willys har ett ganska skralt OPI-utbud. Så jag provade att mejla Malin, som har Malins Hud och Kroppsvård och frågade om hon må hända hade det i sitt lager? Det hade hon inte. Men hon skulle kolla om det kanske gick att ordna.
 
Och så igårkväll ringde det plötsligt på min dörr och där stod kroppsvårds-Malin med liten påse i handen och bara "Här kommer ja med en sak som Hanna vill ha!" Eller ja, jag vet inte exakt om hon rimmade och så för jag stod i duschen när hon kom så Martin öppnade, Men vilken service va!
 
Hur snyggt matta mina naglar är just nu? Svinsnyggt matta.
TACK snälla Malin.
 
Nästan EXAKT såhär snygga är mina naglar nu. Fast jag har målat lite mer utanför och så.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Denise:

Snacka om service!!! Sjukt snyggt!!!

#2 / / Sara :

Oj vad fräckt! Personlig service det gillar jag såklart och kör stenhårt med! Tror absolut det ger glada och nöjda kunder!

#3 / / Tekla:

Wow... så sjukt snyggt!!! Det är vänner det!