Om nån undrar...

 ... så är jag såhär tjock just nu:
 
Bara 7 ynka veckor kvar tills sova hela natten och långa sovmornar är ett minne blott. Härligt.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

http://www.youtube.com/watch?v=eimgRedLkkU

lite bra musik är bra att ha med på förlossningen samt en bra lotion med underbar doft.....

#2 / / Anonym:

Walking on a dream...........

Det här känns nog oxå i magen, åtminstone skulle det ge mig en liten kittling.
http://www.youtube.com/watch?v=gLDYtH1RH-U

#3 / / Anonym:

Musik:

Walking on a dream med Empire of the sun

#4 / / Denise:

Vad fin du är!!! Spännande att det lilla livet snart är här!!!

#5 / / Lina:

Hanna! Jag har nog aldrig kommenterat här innan (dåligt av mig jag vet...) men ville bara säga att jag saknar dina inlägg. Fattar såklart att du har annat än bloggen att fokusera på, ville mest bara säga det :)

Svar: Tack snälla, va gullig du är :)
Hanna

#6 / / Hanna:

Alltså det är SÅ tomt utan dina inlägg... Känns som att sakna en kompis man inte pratat med på länge! Hoppas på att snart få en härlig update om livet i Hultsfred!

#7 / / Sandra:

Åh hanna var är du egentligen? Saknar dig!! Och ändå känner vi inte varandra!!! Hoppas att allt är bra!!

#8 / / Louise:

Blogga Hanna, vi saknar dig!

#9 / / Anonym:

Håller med Lousie!!!

#10 / / linn:

Hoho, vart har du tagit vägen? :( vi.. eller jag, jag tror inte sambon och bebisen har koll på vem du är.. eller ja jag brukar säg "hon med popcornbarnet" men ja.. jag saknar dina inlägg :)

#11 / / Frida:

Håller med ovanstående, vart tar du vägeeeen?