Okej, lite bortskämd då.

Nån undrade om jag fick nått fint i julklapp och jodå, jag fick så JÄKLA mycket fint. Exempelvis ett signerat "Jag ringer" spel av Martins halvbror Oskar. Ja, ni läste rätt. Jag äger numera nånting som Alex och Sigge har skrivit på med tusch.
 
 
Om jag började lipa när jag såg vad det var? Klart jag gjorde. Mest för att Oskar och jag vanligtvis inte ger varann nått i julklapp och för att han hade stått i kö och allt för min skull.
 
Andra saker jag fick:
 
- En styck SPA-helg i Jönköping.
 
- En grön marmorlampa:
 

- Ljusmanchetter till min Ernst-ljuskrona.
 
- En dammsugare.
 
- Linnelakan:
 
- Andra lakan.
 
- Pengar. Dock ej i kuvert.
 
- Och så fick Pellan och jag fick en hotellweekend i Göteborg och Disney-on-ice av Martin. Bara hon och jag! Jag är så peppad att jag ger ifrån mig glada läten så fort jag tänker på det.
 
- Medlemskap i HGK så jag inte har "några fler ursäkter att inte börja träna".
 
- Ni kan vara tjocka Lina och Oskar.
 
- Serveringsfat i trä.
 
- Nostalgisk GB-plansch från när jag var tio år. Kommer ni ihåg Banana Joe?
 
- Pyjamas.
 
 
Vad ni ska göra med den här informationen? Ja, anteckna såklart. Så ni inte går och köper dubbletter nästa gång ni ska ge mig paket.
Publicerat i Allmänt